maanantai 7. helmikuuta 2011

viikonlopun saldo

Viikonloppuna olin käymässä vanhempieni luona Turussa ja vihdoinkin sain tehtyä jotain niistä jokin aikaa sitten esittelemistäni kankaista. Tarkoitus oli tehdä kaikista yhdet keittiöpyyhkeet ja jotain ylijäävistä paloista, mutta oikeastaan vain yksi kangas sopi laadultaan keittiöpyyhkeeksi. Ja se on tämä pinkki pöllökangas:


Ylijääneestä kaistaleesta keksin tehdä itselleni iPhone-pussukan ja ystäväni tytär toivoi myös kännykkäpussukkaa samaisesta kankaasta, joten tein hänellekin sellaisen. :)


Äsken heräsin päiväunilta ja keitin kahvia. Kahvi oli parasta, mitä olin ikinä juonut! Ja se tietenkin johtui siitä, että join sitä aivan ihastuttavasta lahjaksi saadusta muffinssi-mukista!

Voiko enää enempää mun näköinen lahja olla? :)

Mä alan nyt pohtimaan, mitä niistä muista kankaista keksisin ja toivottelen kaikille lukijoilleni hyvää viikon alkua!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

IHANA muki ja alusta :)

alppimur...

Heikku kirjoitti...

ihanata pöllökangasta! :) piti ihan ettiä postaus, missä esittelit kankaan, ja siellähän oli herrkullisia kankaita! mitäs meinasit tehä tuosta isompipöllöisestä kuosista?

Isla Olivia kirjoitti...

En oikein vielä keksinyt. Tosiaan piti tehdä ne keittiöpyyhkeet, mutta nuo muut kankaat ei oikein kuivaa kunnolla... Ehkä patalaput vois olla kivat... Mutta esittelen ne sitten täällä, kunhan keksin mitä niistä teen (ja pääsen käyttämään ompelukonetta). :)

inkeri kirjoitti...

Söpöin kangas mitä oon nähny pitkiin aikoihin <3 <3 sopii tuotoksiin erinomaisesti :)

http://inkerinikkuna.blogspot.com/

Isla Olivia kirjoitti...

Hih, mun mielestä se on söpöin kangas ikinä. :)